|
Bemutatkozik a Continental
Railway Solution
Belföldi
és nemzetközi áru valamint
személyszállítás,
utazásszervezés
|
|
Megszerezte
a működéshez szükséges
összes engedélyt Magyarország első
személyszállítást (is)
végző magán vasútvállalata,
a CRS. A Vasúttársaság tagja az
európai vasutakat tömörítő UIC
szervezetnek is, kocsijai RIC jellel korlátozás
nélkül közlekedhetnek
külföldön is. A nyújtott
szolgáltatások palettája
széles körű: a belföldi és
nemzetközi személy és
áruszállítás mellett
foglalkoznak vontatással (más
árufuvarozó vállalatok
részére), speciális,
túlméretes küldemények
célba juttatásával, teljes
körű utazásszervezéssel,
utazásközvetítéssel,
és fedélzeti
vendéglátással is.
A CRS első szalon szakaszos hálókocsija
A Vasúttársaság
járműparkjával az európai
expresszvonatok aranykorát, a ’60-as
éveket eleveníti fel, a kocsik
megújult formában, de továbbra is
kimagasló eleganciával
várják az utasokat. A flotta első tagja a Salon z
89-70 001 kocsi, amely korábban az osztrák
köztársasági elnök
saját kocsija volt. A háló szakaszban
négy két személyes, és egy
hatalmas, saját zuhanyzóval rendelkező, 1 vagy 2
fő részére foglalható fülke
található, utóbbi igény
esetén összenyitható a mellette
lévő fülkével, így
alapterülete tovább növelhető. A kocsi
másik végén a szalon szakasz kapott
helyet, ahol 10 utas foglalhat kényelmesen helyet. A
kocsiban bárpult, és teakonyha
található, egyszerűbb ételek is italok
felszolgálására itt is van
lehetőség.
Kétszemélyes
hálófülke nappali és
éjszakai módban
A kocsiban egy dupla méretű fülke is
található
Szalon szakasz
Komolyabb étkezésekhez rendelkezésre
áll a WRmz 88-70 105 étkezőkocsi, ami
korábban a méltán híres
Trans Europe Express vonatban közlekedett. A kocsi utastere az
eredeti jelleg megtartásával lett
felújítva, így egyszerre
pompázik régi fényében, de
mégis modern hatású. Itt
érdemes megemlíteni az asztalok
fölött elhelyezett USB csatlakozót, ahova
hangulatvilágításként
szolgáló lámpát, vagy
akár telefontöltőt is lehet csatlakoztatni.
Az étkezőkocsit szeptember 27-én
mutatták be a Déli pályaudvaron
Elegáns megjelenésű,
felújított utastér
A járműpark a közeljövőben
további kocsikkal fog bővülni, az ÖBB
Erlebniszug-tól beszerzett Schlieren 1.
osztályú kocsik honosítása
folyamatban van, érdekesség, hogy ezek a tervek
szerint még a kék-vajszínű eredeti
fényezésükkel fognak forgalomba
állni, csak később kapják meg a CRS
arculat szerinti bordó-vajszínű
fényezést. A Continental Railway Solution
célja a kiemelten magas minőség
biztosítása, ezért 2.
osztályú kocsi beszerzése jelenleg
nincs is napirenden.
A személyzet legfiatalabb tagja, Pullmann Mackó
A Vasúttársaság a
közszolgáltatási piacon nem tervez teret
hódítani, fő profiljuk a prémium
minőségű különvonati
szolgáltatás. A Continental Classic
expresszvonatok célközönsége a
tehetősebb réteg, a jegyárak így a
hasonló jellegű hazai alkalmi
vonatokénál magasabbak lesznek, első
saját vonatukra, a Dunakanyarba közlekedő
vacsoravonatra például 40 000
forintról indulnak a jegyárak.
Fedélzeti vendéglátás
kiemelkedő minőségben
A társaság használtan
vásárolt egy Class 47-es mozdonyt, ennek
felújítása a
közelmúltban fejeződött be, jelenleg
úton van Angliából
hazafelé. A CRS vonatairól, és
szolgáltatásairól a www.continentaltrain.com
oldalon kaphatnak részletesebb
információkat.
2015.06.04.
|
|
|
|
|
|
|
|
|