kép |
típus |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó
felújító |
gyártás
felújítás |
|
Apz 17-36 |
termes |
1. osztály |
42 |
140 km/h |
3 db |
|
|
SGP/Jenbach
MVP |
1970-1980
2012 |
|
Bpz 29-36 |
termes |
2. osztály |
72 |
140 km/h |
9 db |
|
|
SGP/Jenbach
MVP |
1970-1980
2009-2010 |
|
Bdpz 84-36 |
termes |
2. osztály |
31 |
140 km/h |
2 db |
|
|
SGP/Jenbach
MVP |
1970-1980
2012 |
|
WRz 88-36 |
étkezőkocsi |
32 |
140 km/h |
1 db |
|
|
SGP/Jenbach
MVP |
1970-1980
2012 |
|
WRz 88-36 002 |
bisztrókocsi |
0 |
140 km/h |
1 db |
|
|
SGP/Jenbach
MVP |
1970-1980
2012 |
|
WR
88-40 252
'Mathias' |
étkezőkocsi |
56 |
120
km/h |
1 db |
|
|
Dunakeszi
Szolnok |
1952
1997 |
|
WRm 88-81 004
'Budapest' |
étkezőkocsi
bárkocsi |
42 |
160 km/h |
1 db |
|
|
Bautzen
MVP |
1981
2003 |
|
WRm
88-81 012
'Albert' |
étkezőkocsi |
42 |
160
km/h |
1
db |
|
|
Bautzen
MVP |
1981
2014 |
|
WRm
88-81 029
'Pannonia' |
étkezőkocsi |
42 |
160
km/h |
1
db |
|
|
Bautzen
MVP |
1981
2000 |
|
WSRmee 87-71 |
étkezőkocsi |
? |
? km/h |
1
db |
|
|
Bautzen
n. a. |
1981
n. a. |
|
BcR 85-40 041
'Istropolitan' |
hálókocsi (1.-2. oszt.)
szalonkocsi |
? / ?
? |
140
km/h |
1
db |
|
|
Bautzen
MVP |
1968
2014
|
|
WR
88-29 425
'Piano' |
étkezőkocsi
bárkocsi |
34 |
120
km/h |
1
db |
|
|
Saint-Denis
CIWL |
1916
1949 |
|
WR
88-20 347
'Orient' |
étkezőkocsi |
36 |
80
km/h |
1
db |
|
|
Ringhoffer
MVP |
1912
2012 |
|
SR 89-55 065 |
bisztrókocsi
poggyászkocsi |
0
20 t |
140 km/h |
1
db |
|
|
Wroclaw
Szolnok |
1974
2010 |
|
WLDsm
89-71 001 |
hálókocsi (2. osztály)
poggyászkocsi |
? / ?
3 t |
140 km/h |
1 db |
|
|
Ganz-Hunslet
Makó
|
1991
2014 |
|
WLm 89-89 |
hálókocsi (1+-1. oszt) |
10/10 |
160 km/h |
4 db |
|
|
Ganz-Hunslet
Szombathely |
1991
2008-2009 |
|
WLS 89-69 051 |
hálókocsi (1+-1.-2.)
szalonkocsi |
10/15
10 |
140 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi |
1958 |
|
WLS 89-69 052 |
hálókocsi (1+-1.-2.)
szalonkocsi |
9/15
10 |
140 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi |
1959 |
|
WLS 89-69 053 |
hálókocsi (2. osztály)
poggyászkocsi |
8/12
? t |
140 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi |
1960 |
|
WLS 89-69 054
"Horthy-kocsi" |
hálókocsi (1+-1.-2.)
szalonkocsi |
9/15
9 |
120 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi |
1942 |
|
WLS 89-69 055
"Horthy-kocsi" |
hálókocsi (1+-1.-2.)
szalonkocsi |
10/15
9 |
140 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi
MVP |
1952
2014 |
|
WLS 89-69 056 |
hálókocsi (1+-1.-2.)
szalonkocsi |
10/15
12 |
120 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi
n. a. |
1944
2002 |
|
WLS 89-29 304 |
hálókocsi (1+-1.-2.)
szalonkocsi |
9/15
9 |
120 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi |
1943 |
|
WL 70-29 361 |
hálókocsi (1.-2. oszt) |
18/27 |
120 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi
n. a. |
1956
n. a. |
|
WL 70-29 362 |
hálókocsi (1.-2. oszt) |
18/27 |
120 km/h |
1
db |
|
|
Dunakeszi
|
1956
|
|
AcBcS 44-40 001 |
fülkés |
fekvő (1, 2)
szalon |
6
40 |
160 km/h |
1
db |
|
|
Rába
MVG
Dunakeszi |
1970
1984 |
|
AcBc 44-80 005 |
fülkés |
fekvőhelyes
1. és 2. oszt |
18
40 |
160 km/h |
1
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970
1985 |
|
99-40
300 |
n.
a. |
n.
a. |
? |
n.
a. |
1
db |
|
|
Dunakeszi
|
1962
|
|
99-40 301 |
n.
a. |
n.
a. |
? |
n.
a. |
1
db |
|
|
Dunakeszi |
1960 |
|
99-40
309 |
n.
a. |
n.
a. |
? |
n.
a. |
1
db |
|
|
Dunakeszi
|
1960
|
|
AB 39-29 630 |
fülkés
(6/6) |
1.
osztály
2. osztály |
18
21 |
120
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
Szombathely |
1903
2000 |
|
AB
38-20 305 |
fülkés
(6/6) |
1.
osztály
2. osztály |
18
24 |
100
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
Debrecen |
1926
1988 |
|
B 29-20 821 |
oldal-
folyosós |
3.
osztály |
72 |
100
km/h |
1
db |
|
|
Rába MVG
Szolnok |
1925
1987 |
|
SR 89-20 404
'Guinness' |
bisztrókocsi
poggyászkocsi |
16
? t |
100
km/h |
1
db |
|
|
Rába MVG
MVP |
1915
1997 |
|
AB 38-20 089 |
fülkés
(6/8) |
1.
osztály
2. osztály |
9
32 |
80
km/h |
1
db |
|
|
Arad
Szombathely |
1915
2001 |
|
Bp 24-20 |
termes |
3.
osztály |
70 |
80
km/h |
2 db |
|
|
Arad
Debrecen |
1915, 1918
1989-1990 |
|
AB 34-20 059 |
fülkés
termes |
1.
osztály
2. osztály |
9
16 |
60
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
n. a. |
1899
n. a. |
|
AB 34-20 574 |
fülkés
termes |
1.
osztály
2. osztály |
4
28 |
60
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
Szombathely |
1883
1986 |
|
WRR 88-21 502 |
bisztrókocsi |
19 |
60
km/h |
1
db |
|
|
DKÁ Pest
Szombathely |
1854
1988 |
|
Bpost 82-29 025 |
termes |
3. osztály
posta |
16
? t |
60
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
Szombathely |
1887
1993 |
|
Bp 24-21 416 |
termes |
3. osztály |
40 |
60
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
Szombathely |
1890
1988 |
|
Bp 24-21 743 |
termes |
3. osztály |
40 |
60
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
n. a. |
1892
n. a. |
|
SR 89-29 047 |
poggyászkocsi |
10 t |
80
km/h |
1
db |
|
|
Ganz
n. a. |
1942
n. a. |
|
Vfk
99-05 002 |
villamos
fűtőkocsi |
0 |
100
km/h |
1
db |
- |
|
Dunakeszi |
1967 |