InterCity és InterPici
minőségű
járművek
MÁV-Start járművek
kép |
típus |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó
felújító |
gyártás
felújítás |
|
Apee 19-57 |
termes |
1. osztály |
52 |
140 km/h |
3 db |
|
|
H.
Cegielski
Dunakeszi |
1979-1980
2008 |
|
Bpee 29-57 |
termes |
2. osztály |
72 |
140 km/h |
7 db |
|
|
H.
Cegielski
Dunakeszi |
1979-1980
2008 |
|
Apee
10-44 |
termes |
1.
osztály |
60 |
140
km/h |
26
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1967-1976
2017-2021
|
|
Bphee
20-44 |
termes |
2.
osztály |
80 |
140
km/h |
9
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
2017-2022 |
|
Bpee
20-44 |
termes |
2.
osztály |
80 |
140
km/h |
87
db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1970-1971
2017-
|
|
WRRee 88-44 |
étkező-bisztró |
24+20 |
140
km/h |
7 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
2012 |
kép |
típus |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó
felújító |
gyártás
felújítás |
|
WRRee 88-44 |
étkező-bisztró |
24+20 |
140
km/h |
1 db |
|
|
Rába MVG
Dunakeszi |
1971
2012 |
ípus |
korábbi
pályaszám |
kocsiosztály |
utastér |
ülőhely |
eng.
sebesség |
vonatnem |
klíma |
darabszám |
gyártó |
gyártás |
|
BVmot 04-34 |
BVmot
90-76 |
2.
osztály |
termes |
60 |
160
km/h |
|
|
3
db |
Ganz |
1994 |
Amxz
10-76 |
- |
1.
osztály |
vegyes |
58 |
160
km/h |
|
|
3
db |
Ganz |
1994 |
Bmxz
21-76 |
- |
2.
osztály |
vegyes |
64 |
160
km/h |
|
|
3
db |
Ganz |
1994 |
Bmxtz
80-76 |
- |
2.
osztály |
termes |
64 |
160
km/h |
|
|
3
db |
Ganz |
1994 |
típus |
korábbi
pályaszám |
kocsiosztály |
utastér |
ülőhely |
eng.
sebesség |
vonatnem |
klíma |
darabszám |
gyártó |
gyártás |
|
Bzmot
01-27 |
Bzmot
54-29 |
2.
osztály |
termes |
38 |
90
km/h |
|
|
5
db |
MSV |
1999 |
Btzx
80-28 |
- |
2.
osztály |
termes |
38 |
90
km/h |
|
|
1 db |
MSV |
2000 |
|
Bzmot
01-27 |
Bzmot
54-29 |
2.
osztály |
termes |
36 |
90
km/h |
|
|
18
db |
Tatra
Studenka |
1997-2001 |
Btzx
80-28 |
- |
2.
osztály |
termes |
38 |
90
km/h |
|
|
4 db |
Tatra
Studenka |
2000-2001 |
MÁV járművek
A MÁV
állagába jelenleg nem tartozik InterCity vagy InterPici
minőségű jármű. |
GYSEV járművek
kép |
típus |
utastér |
kocsiosztály |
ülőhely |
engedélyezett
sebesség |
darab |
vonatnem |
klíma |
gyártó
felújító |
gyártás
felújítás |
|
Ap 10-67 |
termes |
1. osztály |
60 |
140
km/h |
1 db |
|
|
Rába
MVG
Dunakeszi |
1971
1995-1997 |
|
Bp 20-67 |
termes |
2. osztály |
72 |
140
km/h |
3 db |
|
|
Rába
MVG
Dunakeszi |
1971
1995-1997 |
|
Ap 10-33 |
termes |
1. osztály |
60 |
140
km/h |
3 db |
|
|
Rába
MVG
Dunakeszi |
1971-1974
1995-1997 |
|
Bp 20-33 |
termes |
2.
osztály |
72 |
140
km/h |
10 db |
|
|
Rába
MVG
Dunakeszi |
1971-1976
1995-1997 |
BKV járművek
A BKV
állagába jelenleg nem tartozik InterCity vagy InterPici
minőségű jármű. |
ÁEV járművek
Az Állami Erdei
Vasutak járművei egyelőre nem érhetők el, a
feltöltésig szíves türelmüket
kérjük. |
Magyarországra
bejáró külföldi járművek
A Magyarországra
bejáró külföldi járművek egyelőre
nem érhetők el, a feltöltésig szíves
türelmüket kérjük. |
: a kocsi
légkondicionált, : a kocsi
légjavítóval rendelkezik, : a kocsiban nincs
klímaberendezés
|